Welcome
Welcome to polystudio

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. In addition, registered members also see less advertisements. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, join our community today!

PolyKOR

Har du lyst til å få med deg noen på å dubbe? ...men føler ikke helt for å ta fatt på en hel serie eller film? Lag en tråd her for å se om noen vil være med deg - eller bli med på en prosjekt laget av noen andre. Husk at denne kategorien bare er for planlegging! Er også her du skal lete om du vil ha noen roller!

PolyKOR

Postby Dragonlover » 05 Feb 2012, 18:19

Dette har på en måte vært en betegnelse lenge, men tenkte å friske den litt opp.
Jeg syns det blir så fint når mange synger sammen, så jeg har lyst til å få flere felles-sangprosjekter ^^

Planlagte prosjekter:

JBF - Vocaloid
Gee - Girls Generation
(One Piece - We Are)

Si i fra om dere er interesserte i å være med på en av sangene ;)
Dragonlover

Re: PolyKOR

Postby Hikeni » 08 Feb 2012, 00:01

Jeg er med! Trenger bare litt flere timer i døgnet! : D Men det går nok...
Hikeni

Postby Dragonlover » 08 Feb 2012, 15:52

Det går bra :D Ingen av sangene har noe deadline ennå, og jeg tror vi hadde angra skikkelig om vi ikke hadde hatt med deg på noen av sangene :D Så bare ta det når du har tid
Dragonlover

Postby Strawberry B. R. » 27 Feb 2012, 16:22

Er meget, meget interresert n_n
Strawberry B. R.

Return to Små klipp - Planlegging/Ledige roller